Gasten

28 mei 2019 - Eindhoven, Nederland

Er waren een heel aantal verschillende gasten in het hotel, maar wat wel alle gasten gemeen hadden was om gewoon lekker te relaxen. Het hotel is namelijk heel rustgevend, weinig kinderen en straalt helemaal zen uit. Verder waren er ook zoveel verschillende gasten uit andere landen. Er kwamen er heel veel uit Duitsland, Zweden, Noorwegen en Groot-Brittannië. Tot mijn verbazing waren er heel weinig Nederlanders, maar de laatste weken kwamen er wel meer Nederlanders. Dit vond ik heel gezellig, want dan kan je gewoon lekker je eigen taal spreken.

Wat je veel voorbij zag komen waren stellen op leeftijd, deze mensen waren altijd heel vriendelijk en kwamen lekker om te genieten van het weer, de rust en elkaar. Deze gasten vond ik ook altijd het leukst om te helpen, ze waren altijd zo vriendelijk en oude mensen zijn gewoon altijd zo schattig en lief. Verder waren er veel stellen met kleine kinderen, nooit kinderen van mijn leeftijd. Ik kreeg een hele lieve mail over mijn werkprestaties van twee gasten uit Groot-Brittannië.